amanda 3/7 -outfits

Vad tycker ni om olika outfits? Klä dig och din häst i matchande färger, täcken, kavaj, hjälm, shchabrak, huva, lindor, skydd, boots, ja allt man kan tänka sig. Själv tycker jag det är jättekul, speciellt att ha flera schabrak i olika färger med matchande luvor, eller schabrak med matchande lindor.
Själv är jag då hoppryttare och väljer då mera schabrak och luva, men har även lite med schabrak och lindor till dressyren!
När jag tävlar har jag marin outfits, på min kavaj, mina hanskar, ponnyns schabrak och luva, även skydd och ska köpa ett par boots. Det tycket jag är måttligt. Finns även de som har färgade träns, inget jag skulle vilja ha, men tycker de är rätt fräkt! x)
Några schabrak med luvor som jag verkligen gillar är Scapa, men tyvärr jag jag inget sådant, men funderar på att beställa hem ett i antingen orange eller marin.
GlennGordon tycker jag också har riktigt snygga grejjer, även John Whitaker.
Tänkte att ni som vill kan skicka in bilder till oss på dig och din häst i en snygg, eller rolig, eller hur som helst outfits så lägger vi upp den i våran blogg och länkar till din blogg. Ni kan skicka till [email protected]


här är gia i röd outfits, enkelt men snyggt.

här är jag och pedro i blå outfits.

Gillar ni att klä upp er med mycket färg tex grön, orange eller gul eller föredrar ni stilrenare färger tex marin, brun eller svart?
kram amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0