loisa 9/7-10

Nu har jag ridit, och det kommer faktiskt några filmer!
Mamma kom hem just när jag skulle fara, och då hadedet också slutat regna så hon följde och filmade. :)

Idag red jag honom ganska låg, så det ser inte särskilt snyggt ut men han var superfin på slutet. I början var han lite tjafsig, tyckte det var jättejobbigt då det regnat hela dagen så banan var ganska tungsprungen. Dessutom var det jättekvavt i luften + varmt. Men efter en skrittpaus så var han hur fin som helst.  :)
Red kanske i lite mindre än 30 min, fokuserade mest på övergångar och mycket galoppjobb.
Han fick ha nytränset och det passade perfekt! Brukar alltid linda benen eller ha skydd men idag hann jag inte för jag ska till stan med kompisar, väntar bara på att få duscha.

Det här skulle ha publicerats igår men internet la av och jag hann inte fixa det..

 

Mer videos sen! Och jag är fullt medveten om att jag glappar på tyglarna, så det är som mitt fel att han her upp huvudet osv men jag tänkte inte på det när jag red men får göra det nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0