loisa 7/7-10

Åh vad jag älskar sommaren och min lilla poni ♥
Just nu känns bara allt så himla bra, sorino går bättre än någonsin, det är sommar, man har världens finaste vänner och jag har bestämt mig för att behålla sorino!
När jag tillslut bestämde mig för att sälja honom så tappade jag all motivation, det var inte roligt längre när det jag visste att vi inte skulle komma någonstans med varandra. Att skaffa en ny som det var tänkt kändes inte alls roligt, så jag vet inte ens om jag hade gjort det.

Nu har jag iaf. bestämt mig för att ha kvar honom, tills jag blir 18 (om jag inte växer typ 1 dm till då men det är inte så troligt), för jag är inte alls för tung för honom och det är ju som huvudsaken. Och skulle det blir problemet går det faktiskt att göra något åt!
Så nu ska vi träna, träna, träna och bara njuta och ha kul våra sista år med varandra! Någon tävling blir det säkert, sen när det verkligen är dags för honom att fara vidare är han förmodligen upplockad i klasserna och kan säljas till ett så bra hem som möjligt. :)

Det blev typ 1000 grader varmt så jag och nina for ut och skrittade barbacka mot ersmarksbodarna, det är så mysigt att rida barbacka och sorino uppskattar det!
Vi hittade en megastor lägda som inte var använd så vi for ända ut till skogen och hittade en gammal stig som typ var igenvuxen så det gick lite mindre bra men vi for en bit iaf. Sen for vi tillbaks, vi stannade lite hos kerstin (tränaren) och bestämde att imorgon EM ska vi träna bara det inte är allt för varmt! =D
Sen skrittade vi hem och hästarna var alldeles svettiga där vi suttit haha.. vi skrittade förbi ridbanan på hemvägen och där red jag lite i alla gångarter bara för att känna igenom honom lite i typ 5 min. Superfin var han!



jag och sorino för någon vecka sedan. :)

Kommentarer
Postat av: Maja

sv

okej, då vet jag :)

/ Maja

2010-07-07 @ 17:24:14
URL: http://mpuoli.blogg.se/
Postat av: Amanda

riktigt fin bild! :)



allt bra idag? <3

2010-07-07 @ 19:49:39
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: olivia

Vad roligt att du ska ha kvar han! =D

2010-07-07 @ 22:27:40
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt att du ska behålla han=D tycker inte alls du ser lång ut på han heller:)

2010-07-07 @ 23:43:19
URL: http://emmaarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0