loisa 6/7-10

Hej!
Nu har jag anmält mig till tävlingen den 16... har inga förväntningar alls, då vi inte har tävlat mycket alls detta år. Typ en gång? Men jag ser det som träning, och kan ni gissa vilka klasser det blir??

Vi ska iaf. pröva något nytt, endast för att ha provat det och se hur det går. Det finns en regional LA:P1 och jag har kollat momenten som är med och har bestämt mig för att pröva och se hur det går. Någongång måste man våga:$
Uppvärmningsklassen, eller ja den första klassen blir LA:0an som är lokal, hade tänkt starta LA:1an men den är på lördagen och då kan ja ginte pröva LA:P1 så nu blev det såhär! :)



Så nu ska vi ligga i hårdträning framtills tävlingen som är snart, haha jasi det blir mycket spännande.
Nu ska jag sova.
kram loisa ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE:
Det gick inte att anmäla sig till LA:P1an för man var tvungen att ha nån konstig licens, det räckte inte med regional och det SÖG ju.. så då kör vi på LC:2 och LB:0an istället, LB:0an har jag ridit en gång men den minns jag knappt, och LC:2 har jag aldrig ridit men jaja. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till då! :D

2010-07-06 @ 23:38:03
URL: http://aboutmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0