loisa 5/7-10

Jag fyller ju år på torsdag och istället för att få presenter så ska jag få köpa själv, vi ska fara och kolla imorgon. Kläder och sånt köper jag ju själv så nu tänkte jag passa på att införskaffa lite hästtjaffs som är bra att ha ;)

1. Svart lackat dressyrträns, 4 cm bred nosgrimma m. snokrem
2. 2 st vita nylonboots stl. ponny
3. Marinblått dressyrschabrak
4. Svart kavaj, tävlingsskjorta
5. Vita ridbyxor
6. 2 st vita Sjöhagenbenlindor
7. 4 st benpaddar
8. Flughuva + flugtäcke stl 115/ponny
9. Vitt tävlingsschabrak
10. Mörkbrunt dressyrschabrak

Tror inte det blir allt så får se vad det blir riktigt!
Det blev inte träning idag men nu ska jag iaf. ringa kerstin så ska vi bestämma lite träningsdagar osv. :)
Det blir nog ändå ett dressyrpass idag, är jättesugen på att rida dressyr just nu!


Ganska precis ett år sen.

Nu!

Det är så kul med bilder, när man ser så mycket man har utvecklats på så kort tid ändå.
Amanda ska nog fota mig och sorino i afton så då får vi hoppas det blir fina kort och att sorino sköter sig, sen blir det bildbomb ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Svar: Det är bra :D



Vad ska du hitta på ikväll då? =)

2010-07-05 @ 14:50:17
URL: http://linnilssons.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då söt?

kram! =)

2010-07-05 @ 17:56:07
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0