loisa 3/7

Nu kommer filmerna jag lovade. Han var väldigt nyfiken på trädet som ramlat ner, haha! Det var sjukt mycket brems och flugor idag också...

Sorino sover inne även på somrarna, håller absolut med amanda. :)
Måste vara skönt för dem att få slippa alla kryp och sånt, men självklart är det jätteolika vad man tycker. Förra sommaren när sorino stod hemma här så sov han ju ute dygnet runt och jag upplevde att han bara blev otroligt trött och seg. Nu har han mycket energi och bus kvar till ridningen vilket gör det mycket enklare och roligare!




Jag vet att man inte ska nöta på att öka hela tiden eftersom det sliter ganska mycket på benen på hästarna, men just idag valde jag att sikta in mig på ökningarna så nu blir det att ta det lite lugnare med det ett tag.
Som ni ser så blev vissa bättre än andra, och andra sämre än andra, men jag är supernöjd över honom. ♥

Imorgon blir det en ute ritt och sen till veckan funderar jag på att börja jobba honom med markarbete/cavaletti. Gjorde det ganska flitigt förra sommaren och han tycker det är superkul! Kan nog vara bra för den här lilla snubbelpellen..
Visst är det ganska lätt hänt att man totalt glömmer bort markarbete? Antingen så rider man dressyr eller så hoppar man, så känns det då för mig iaf. haha.

Blir ingen mer uppdatering för mig idag igen eftersom vi drar till stugan nu, men skriver imorgon.
kram loisa ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

vad fin han är♥

2010-07-03 @ 17:03:48
URL: http://ponnyryttares.blogg.se/
Postat av: matilda

Bra filmer :)

2010-07-03 @ 19:12:08
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0