loisa 2/7-10

Idag var jag och sorino ute på upptäcksfärd,, gjorde klart allt i stallet sen for vi ut och skrittade då det är ca 25 grader varmt ute (!), hittade en ny stig och for upp i den, haha det var som ett litet paradis, fullt med blommor och minst 50 st fjärilar på en och samma gång?
Sorino fick välja stig, och han valde rätt, det var jättemycket uppför och nerförsbackar, dock var det grymt mycket brems så vi vände innan vi hittat något slut..
Det är det dåliga med värmen, eller sommaren över huvudtaget. Alla äckliga små kryp, usch! Dem är som fästingar på hästarna, eller ja alla djur, och oss människor också. Visste ni att sorino är en riktig skogsmulle? Helt cool i skogen, bara plöjer fram och bryr sig inte ett dugg om någonting, öronen är helt spetsade framåt nästan hela tiden, det kunde man inte tro haha;)
Här kommer lite bilder på sorinopino från idag!


 början på stigen med fjärliarna, mobilkvalla så dom syns typ inte men.

 min snygga ridoutfit för dagen... :$

Ska på lantmanna nu till veckan för i helgen har jag fullt upp, och köpa ett flugtäcke. Hade bestämt mig för att inte köpa ett då krypen inte besvärar sorino särskilt mycket men nu är det ju rent groteskt mycket.
Ikväll ska jag ut med kompisar och sen sover jag borta så ingen mer uppdatering från mitt håll, får se om amanda är duktig istället!
kram loisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0