loisa 21/7-10

Hejsan! Sorry för jag inte uppdaterade i afton som jag lovat men jag märker att jag suger på det här:$
Men jag har en anledning, det blev tvärbestämt att vi skulle ut med båten så jag hann knappt fixa allt hos sorinon, så någon ridning blev det inte tal om..
Får lite dåligt samvete, men jaja lite vila skadar inte någon gång. :)
Amanda är "lite" bättre på att uppdatera, och mer kreativ om jag får säga det själv.. ska verkligen skärpa till mig för nu sitter jag mitt ute på en ö med hm.. li var det? jo hon hette visst li... bredvid mig, önskar jag var hemma.... . fniss
nej skojar bara hon heter li häman aktell jag kan hela namnet utantill!
Okej seriöst nu, imorgon ska jag skriva ett ordentligt träningsschema för veckan, och sen komma på något roligt, nu sova. naat men man kan ju alltid försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0