loisa 21/7-10

Nog var han laddad alltid, haha ;)
Det blev så att bellan hängde med och filmade, red inte allför seriöst på en äng.. dock blev det bara trav och skritt för det hade just slutat ösregna när vi for ut och då är det ju så halkit.
Från början var han mer, åhh måste jag.. men sen blev han mer och mer taggad. Rida i högt gräs är ju grymt jobbigt för dem, men samtidigt bra, speciellt för sorino så han får lyfta ordentligt på benen, iaf. så trodde jag han skulle vara jätteslut så jag satt av och drog upp sadelgjorden, men icket!
Han kunde knappt skritta och höll på med huvudet, så när vi lika hade kameran med sprang jag med honom så han fick visa upp sitt steg som kan komma fram då och då! :D
Nästan aldrig när jag rider men nu har vi anledningen, kommer inlägg om det strax.

Nu kommer filmen från då jag red, snart kommer det film då jag sprang med honom!
 




Han var inte ren idag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0