loisa 21/7-10

Nu har jag också slängt ihop två outfits från hööks, det är det som är bra med hööks, det är billigt men det mesta är ganska snyggt! :)



Jag är ju så tråkig så jag tycker det är grymt snyggt med vitt och ljusa färger, typ beige osv.  Annars är jag ju ett stort fan av marinblått och mörkbrunt funkar också!



Provade även slänga ihop något som skulle vara snyggt i hoppningen, nog för jag inte hoppar men då sorino hoppar så har han ljusbrunt och det tycker jag är skitsnyggt men hööks hade lite dåligt om sånt så det fick bli svart som alltid funkar.
Brukar inte ha så mycket blingbling, det är snyggt på pannbandet men sen räcker det för mig, dock så var dessa ridstövlar skitsnygga tycker jag!

Nu ska jag ut och rida, blir skogen idag och jag får förmodligen hålla i mig på en laddad ponny. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0