loisa 16/7-10

Hejsan! Amanda har ju redan berättat om dagen så jag går direkt till hur det gick med ridningen. ;)

LC:2 Spänd sorino, är helt ärligt ganska nöjd över honom att han inte ballade ur som har hänt x antal gånger. Vi fick 58, 21 % och slutade faktiskt på en tredjeplats med rosett av nio startande, med tre placerade!
Trevlig ponny som blir lite tittig emellanåt.
Så skrev domaren om honom, och ja jag kan inte annat än hålla med, haha speciellt på sista punkten! :$
 

LB:0 Andra klassen brukar gå bättre men nu var han nästan värre, vissa stunder koncentrerade han sig faktiskt och blev riktigt fin men ja, vissa inte. Vi fick 57, 19 % i den så den klassen är jag absolut inte nöjd med. Kom trea eller fyra av sju startande, det var två placerande.
När den bjuder och koncentrerar sig är den fin. Blir okontaktbar när han tittar!
Så stod det på det protokollet, haha jag såg det nu då jag kom hem och började nästan skratta, det låter verkligen precis som sorino där med. :$



Bilder kommer sen när amanda skickat dem! :)
Imorgon blir det en lång barbacka skrittur för sorinos del, sen vila och sen kör vi igen! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0