loisa 15/7-10

Som många säkert märkt så har någon lyckats gräva sönder någon sorts kabel så internet och telefoner slutade funka i norra sveriga, well done!
Nej men det har faktiskt inte gjort så mycket, har haft annat roligt för mig.

Imorgon är det äntligen tävlingsdags och jag känner mig totalt oförberedd men agerar inte tror det.. typiskt mig.
Hela min kväll har spenderats i stallet, gjorde först klart allt, sen smörjde jag upp hans träns och mina stövlar, så nu glänser det!
Just när jag var klar kom maggis så hon följde med ut och skrittade, vi for in mot spisen och var ute i en liten timme skulle jag tro. Det var mycket svalare i luften så sorino pinnade på ganska så bra, men då är det mycket backar där så på hemvägen tog han det lite lugnare, det brukar vara tvärt om. (a)
Hade tänkt duscha honom efter det men då hade jag bara ridit i t-shirt och började frysa så jag skippade det, han är ganska ren och fin ändå. :)
Blir tonvis med pälsglans och mycket borstning imorgon istället! Nattade sedan hästarna, for hem och nu sitter jag här nyduschad och om ca 10 minuter kommer jag vandra runt i huset och undra vart fan alla grejer tagit vägen, hihi.

Tävlingen är i luleå och börjar kl 13, så vi far kring nio. Nästan IG som jag hade i geografi så trodde jag vi skulle till piteå och hade planerat en välförtjänt sovmorgon men icket! Är faktiskt jättetaggad, hoppas verkligen det kommer gå bra!
Men jag vet som ändå hur det kommer att vara, första klassen kommer han vara lite smått galen och jag kommer rida sjukt dåligt, andra klassen brukar gå bättre men man vet ju aldrig..
Nu ska jag börja agera som sagt, godnatt och önska oss lycka till! :D♥




Har förresten bestämt mig för att spara ut hans man igen, det är ju jättefint med knoppar ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till!=D<3

Amanda också ofc! ;)

2010-07-16 @ 15:33:04
URL: http://hannaolinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0