loisa 14/7-10

HERREGUD SÅ VARMT DET ÄR UTE!
Tror det här är värsta (eller bästa?) dagen hittillst, värsta för hästarna iaf..

Solen kom fram då jag hade skrivit klart inlägget så då drog jag till sorinopino och gjorde klart allt i stallet, sen tog jag in honom och gjorde honom iordning inför ridturen. Det var helt torrt på en jättestor lägda så där red jag, eller red.. skulle inte kalla det för att rida. Höll i mig för glatta livet på en dunderpigg sorino som tycker sånt där är sjukt kul!
Skrattade till och med, hoppas inte att någon såg oss, inte ok.. haha nä men det var riktigt roligt:$
Red knappt i 30 min, eftersom solen gassade på och alla bremsar och flugor höll på äta upp oss, dessutom höll nog vi båda på att svettas bort.
Skrittade hem och inte förns vi kom till "ingången" mot stallet så kunde han skritta som vanligt, haha.

Nu ska jag skynda mig i duschen och sen ska jag bort, kommer inte hem förns ikväll så får se om jag hinner göra bildbomben då ist! :)


liten del av lägdan!


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Det är grymt varmt alltså :p

sv; Tack så mycket :D kul att höra!

2010-07-14 @ 19:47:00
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0