loisa 13/7-10

Hej och förlåt för inget skrivande alls idag av mig, jag tänkte faktiskt skriva en gång men då kom jag inte på vad jag skulle skriva så jag lät bli. ;)

Har just ridit ett dressyrpass på ponnyskrutten och det gick så bra♥
Har pluggat in LB:0an så den kan jag (typ) nu, red igenom den utan problem. Fattar inte riktigt LC:2an så den ska jag träna på imorgon, men då ska jag ut och rida men kanske rider igenom den på en äng eller så.
Körde på lite mer tävlingsform idag igen och man märker han tycker det är jobbigt men han orkar längre och längre nu för varje gång.
Det var perfekt ridväder idag, ganska varmt men efter regnet idag så var det som svalare vind, inte lika kvavt. Kunde då rida lite hårdare och kräva mer av honom, galoppen var bäst idag, han jobbade verkligen igenom hela sig eller hur man nu ska uttrycka det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0