loisa 12/7-10

Hoppsan, det blev inget inlägg igår men jag glömde totalt bort mig, var så inne i filmen. :$
Eh, vad säger vi.. idag så ska jag och sorino...... åh jag vet inte. Vet inte ens vad jag gör här när jag ska träffa kompisarna i boviken snart, så ska snabbskriva.
IKVÄLL blir det sorino för det är sjukligt (♥) varmt ute, skulle inte gå att göra något vettigt iaf.

Tror allt jag ska rida igenom programmen för dem kan jag inte ännu och har aldrig ridit igenom dem förutom LB:0an men det var för mer än ett år sedan. Ska skriver sorinos träningsschema för den här veckan innan dagen tagit slut, promise.
Nu måste jag rusa, puss.

 
tänkte också ladda upp en bild från då vi var och badade förra sommaren :$

Kommentarer
Postat av: LINA

Nej men gud vilken härlig bild!

2010-07-12 @ 15:39:13
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0