loisa 12/7-10

Har lite smått ångest över om det är värt att lägga ner flera hundralappar på ett par stigbyglar, dock är dem grymt sköna. Här kommer några av alternativen:

  Stigbygel Sprenger:
Säkerhetsstigbyglar- Herman Sprenger En populär säkerhetsstigbygel med ett patenterat 4-länkssystem som gör stigbygeln flexibel i två riktningar. samtidigt Följer alla rörelser ryttaren gör oavsett riddiciplin. 30% förbättrad styrka. Motverkar spänningar i höfter, knän, anklar och vader. Rostfritt stål.
Pris: 1500:-

 Bow Balance.
Sprenger, en ny design på säkerhetsstigbygel som bygger på det patenterade 4-länksystemet som gör stigbygeln flexibel i två riktningar.
Detta gör att skänkeln blir mer följsam intill hästen samt låter skänkeln komma närmare hästen.
Stigbygeln är ochså lättåtkomlig i och med den vridna formen.
Bredare anläggningsyta för foten samt två olika gummiinlägg för bästa grepp.
Stigbyglarna kommer i en vänster och en högerstigbygel.
Storlek 12 cm. Rostfritt stål.

Pris: 1750:-

NU HITTADE JAG ETT PAR SOM JAG SKA BESTÄLLA HEM!

 Mark Todd Ledad Stigbygel
Ergonomisk stigbygel som är ledad i sidorna.
stl. barn, dam, herr

418:-

Vilken tur jag hade nu! Ikväll blir det ett pass på banan, barbacka kände jag för. Ska se om någon vill filma men jag är tveksam. ;(
Nu ska vi äta, skriver sen ikväll !
kram loisa

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: okej taack, då kommer ett inlägg om mina favoritschabrak senare idag alltså ;D :D

2010-07-12 @ 17:53:14
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0