amanda 8/7-10

Ridpassen gick prima på båda två idag :D
Först red jag Gia, for efter grusvägen, mycket övergångar mellan skritt och trav olika tempon osv, sedan svängde jag av över berget. Och det var riktigt bra för där är de som grenar och stenar så hon får ha koll vars hon går och det är hon så bra på :') Red henne på gramantyglarna idag.
Sedan red jag Pedro, blev inte klättra i backen då dom höll på att slå hö där, så får vänta några dagar tills allt är slaget så blir de ju perfect att rida där. Så red ut med honom med en bit efter grusvägen men for istället en mysig skogsväg med honom. Var ute i ca  30 minuter, sedan red jag honom till ridbanan och red igenom LC:2 programmet och han var superfin, lugn och avslappnad nästan hela programmet igenom, går det så här bra på tävlingen så kommer det att gå kanon :D Sedan skrittade jag av honom runt skogen en sväng.



kram amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0