amanda 4/7 -tävlingssugen

TÄVLINGSSUGEN!!
Skojjar inte, vill verklogen tävla NUNUNUNUNU, känns som om det var 10000 år sedan jag satt på min ponny på hoppbanorna, men snart kommer vi!
Funderar på att anmäla mig med min systers ponny Pedro på en dressyrtävling i Luleå och två veckor, för hon själv är inte så intresserad av att tävla utan mera träning, men själv älskar jag att tävla! Jag tror jag far om Loisa följer med, är inte direkt van dressyrtävlingar då jag bara hopptävlar.
Problemet är att jag bara kan lc:1 och lb:1 men på tävlingen där har dom med lc:2 och lb:0 som jag aldrig nästan har sett?:$ Funderade på att starta la men då är det bara regional och Pedro har ingen licens, fast det går ju ordna. Fast blir nog endå att ta de lättare klassera då han inte är så van ännu! Aja, funderar på det, men vill nog:$

pedro idag, pigg ponny:]

ps. hallå alla, glömm inte bort kommentarer :D
kram amanda

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okej men vad trist att hon är halt hela tiden :( Får hoppas hon blir fräsch nu och håller sig fräsch så ni får komma igång :)

Du ska inte ut och tävla lite hoppning med pedro då ;)?

2010-07-04 @ 18:24:57
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Tove

Tävla Pedro i hoppning eller dressyr? :D<3

2010-07-04 @ 22:41:51
URL: http://fotografochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0