amanda 3/7

Dagens ridning blev uteritt :)
Försökte vänta tills lite efter mitt på dagen då det verkligen är varmt här nu! Men inget jag ska klaga på då jag älskar värme o ch sol♥ annars känns det inte som sommar för mig.
Men flugor, mygg och bräms är på tok för mycket, tycker verkligen synd om hästarna som måste stå ut med detta då jag inte klarar av en ynklig fluga som irriterar mig medans hästarna typ har 50 runtomsig?;)


Gia idag innan ridpasset:)

Tänkte säga, håll koll på era minneskort till kameran, har ju till min D60 och tappade bort det igår kväll, har vänt upp och ner på hela huset? men hittade det tillslut, men på ett litet konstigt ställe.. Hahah tur jag hittade åt de iaf då de kostar minst 500 kr, trodde ett tag att hunden hade ätit upp det eller något..

/AMANDA

Kommentarer
Postat av: nellie

vart vare ?^^

asså minnet:]

2010-07-03 @ 21:21:35
URL: http://nelliesskrutten.blogg.se/
Postat av: sussi

tack..

det ska ja göra i fortsättningen :)

2010-07-04 @ 11:50:37
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0