amanda 22/7-10

Nu tänker jag se vad ni tycker om olika slags bett. Det är inte de vanliga tredelade betten utan lite mer bett med andra funktioner och till för hetare och starkare ponnyer och hästar.
Själv har jag ingenting emot starka bett, man vet ju inte hästens historia från första början. Och tycker det är mycket bättre att belasta upp än att sitta och slita som en idot som jag ser flera gör på tävlingsplatsen.
Kom ihåg, inget bätt är starkare än ryttarens hand.

Men nu tänker jag se vad NI tycker om dessa bett? Skriv gärna lite om allihopa!


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag älskar jaktkandaret på heta hästar! hackamore är bra som alternativ till vanligt bett, variera med ibland, men vanliga bett föredrar jag så långt det går.



dom andra har jag ridit för lite på för att ha en åsikt :)

2010-07-22 @ 12:48:58
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0