amanda 22/7-10

Nu kom jag just in, har varit ute på banan och släpat fram massa bommar osv. Tänker rida lite kavaletti, satte upp dem på böjt spår. Satt även upp ett litet enkelhinder som jag tänker hoppa, dock bara 40 cm:)
Hoppas verkligen det kommer gå bra så vi inte skenar fram;) HAHAH men vi får väll se.
Tänker nog rida på jaktkandaret idag, göra mycket halter osv före hindret så jag får uppmerksamheten så hon lyssnar på mig. För Gia glömmer fort bort ryttaren och ser bara hindret framför och då kan det gå fort ibland.
Men det har iallafall blivit skillnad sen förut, så vi går frammåt!


Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - satsande ryttare

fin blogg! följas på bloglovin'? :)

2010-07-23 @ 14:03:29
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0