amanda 14/7-10

Yes, nu är jag tillbaka till bloggandet igen, hemma från resan:)
Har alldeles precis kommit hem från ridhuset, ändrade på min planerande schema.. men blev faktiskt bäst såhär :D
Blev iallafall dressyr idag istället, och imorgon rider jag ut. Adelina följde med, så då fick hon rida fram pedro, sen red jag gia. sen så fick jag rida igenom båda dressyrprogrammen med pedro sedan avslutade vi dem.
Gia känndes riktigt fin vissa stunder, red mycket volter, har inte så mycket mera säga om de=)
Pedro känndes också riktigt fin, men mest koncentrerade jag mig på komma ihåg banan, bra vägar blev det nog inte men..;) Kom iallafall ihåg vägarna i både lc och lb, så nöjd för det iaf;)
Imorgon vet jag inte om vi åker till ridhuset och duschar dem, alrmet är ju på där så blir problem det det osv:/ så istället får jag nog duscha honom här hemma, sedan knoppa osv. Tänkte rida ut också, endast skritt och trav arbete. Blir nog rida ut tidigt, kring 8 för att slippa alla brämms och mygg;)

Vi var ju på kortsemester, och stannade även förbi på en djuraffär och där hittade jag en orange tattini huva :D
Så såklart köpte jag den, hon på affären beställde även hem det matchande schabraket till mig, så de kommer om 2-4 veckor, så ni kommer inte få se de för än de kommit, men snygg i huvan blev hon iaf =D
Sen blir de troligtvis att beställa hem limegröna settet också, så har jag både marinblå, grön, orange och röd outfits :] sen tror jag att jag är nöjd, men hittar säkert några fler senare(a), brukar vara så..

Oj, ett riktigt långt inlägg, haha kanske inte så jätteintressant heller,! Nu sitter jag och skriver en packlista till tävlingen, har redan smörjt grejjerna osv..


 
vet att det är en hästblogg, men måste endå slänga in två bilder på våran söta vovve♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA

vad vare för affär ? :)

2010-07-14 @ 22:08:00
URL: http://fridaassslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0