amanda 13/7-10

Jag hinner endå tvärblogga idag, men ska alldeles strax fara så får skriva ett snabbinlägg.
Red ju iallafall Pedro nu på morgonen, Gia får vila. hah ja vet inte vad jag ska säga om passet, gick inte så bra..
Pappa har harvat och håller på att fixa underlaget så kunde inte rida där. så red istället på en äng. Försökte rida dressyr men blev väll inte så lyckat då jag och pedro inte ville samma sak. Han tittade på allt annat runtomkring och var ''rädd'' för det mesta, han var irriterad på flugorna, jag var irriterad på flugorna, han var irriterad på mig och jag var irriterad på han, haha okej ni fatta;) vi kom inte överäns iaf.
Men får hoppas att det släpper innan tävlingen, annars blir det inte så lyckat..
Nu ska vi fara, kommer hem imorgon, uppdaterar då !
kram amanda!


Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Hejsan!

Vilken tävlimg ska du och Pedro på då? :)

Sjuuuuuuuukt gulliga Gia! <3

KRAM

2010-07-14 @ 11:08:50
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0