amanda 12/7-10

De flesta verkar tycka de limegröna skulle passa bättre till hon, och de blir nog det också:) eller kommer iaf troligtvis beställa hem det, sen så passar storleken och det sitter bra så beställer jag nog hem det rostoranga också:) Men eftersom det bara fanns i str full så är jag lite misstänksam att det blir förstort, luvan kan hon nog ha, men shcabraket kan nog bli lite långt, men får väll prova, är det helt fel får jag väll skicka tillbaks de.



Idag har jag ännu inte bestämmt vad eller hur vi ska rida, själv vill jag nog helst åka och bada med pollarna då det är så sjukt härligt :$ annars blir de iaf utrritt för gias del :)


bild från förra sommaren då vi badade :')
kram amanda!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan man bada någon stanns i kusmark med dom :D ?

2010-07-12 @ 13:44:18
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0