amanda 11/7-10

Dagens ridning på Gia blev ett litet dressyrpass på ridbanan. Gick faktiskt ganska bra, hon höll sig lugn men blev lite ''rädd'' för en som cyklade förbi med en konstig cykel, hahah vanliga cyklar reagerar hon inte ens på men den här såg annulunda ut så den var ju lite konstig;)
Men annars så kändes hon faktiskt ganska mjuk även hon stod igår.
Mamma filmade en snutt då jag red, hade inga matchande grejjer och hade hoppsadel då jag red ut en bit först, men kan endå lägga ut den.

kvallan är jättedålig menmen..

längtar tills jag kan börja rida ännu mera ordentligt så jag kan börja banta bort lite mage;)
hihi hoppponnyn min:]

kram amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit volken skillnad det är på henne!

hon ser så avslappnad ut :D

2010-07-11 @ 18:42:39
Postat av: Anonym

så fin!:)

2010-07-11 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0