loisa 8/8-10

Efter middagen for jag och pappa med sorino till ridhuset då vädret inte är det bästa..
Det gick iaf. jättebra! Dock måste jag erkänna att jag längtar ihjäl mig efter en dressyrsadel, tycker det är mycket bekvämare:)

Han hade inte samma framåtbjudning som igår och därför blev han även lite lång i formen tycker jag, bar sig inte riktigt lika bra men det köper jag för han hade säkert lite träningsvärk från igår och dessutom så brukar han tappa all framåtbjudning inne, så jag är faktiskt riktigt nöjd med honom!

Pappa filmade med mobilen, så det är väl lite b-kvalla men man ser iaf. att det är en häst.
Videon kommer upp snart!


Detta är en av mina favoritbilder på mig och sorino, som amanda tog förra sommaren. Haha jag vet jag hade lite korta stigläder men ändå:$

Imorgon kväll ska jag ut och rida med maggis och lacon, länge sen men det blir kul med lite sällskap, vet inte om det blir att rida chania någonting, troligtvis inte eftersom jag ska till umeå på dagen med några kompisar och shoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0