loisa 4/8-10

15/8-10
Lok/Reg Dressyrtävling Ridklubben Sandgärdan
Regional LB:0
Regional LA:1 (DM C & D ponny ingår i denna klass)

21/8-10
Lok/Reg Dressyrtävlingar Luleå Ridklubb
Regional LA:1
Regional Lagtävlan för Ponnyallsvenskan div 1

Så nu är det bara att ligga i hårdträning! Funderar på att rida både sorino och chania för ida ändå, för han måste ändå igång ordentligt nu! Men vi får se;)
Är jättetaggad på att tävla nu, ska rida igenom programmen så dem verkligen sitter. Det kommer ju fler tävlingar också men jag har inte hunnit anmäla mig ännu, det är så långt fram.
Sadel ska dessutom fixas nu, mycket sn art. Tills dess blir det tömkörning, barbackaridning och något dressyrpass i hoppsadeln. Har fått sålt min hubertussadel nu, känns skönt!!



Ikväll ska jag rida först sorino, en skrittur i skogen, sen chania på banan för kerstin! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hihi jag e köparen ;D

2010-08-04 @ 13:09:37
URL: http://fridaassslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0