loisa 3/8-10

Vilken sommardag det varit idag va!
Idag har jag iaf. ridit sorino en liten stund i hagen, han var finfin♥

Sen bestämde vi att jag ska rida chania ist. för sorino på idaträningen för nu har jag ingen dressyrsadel och han är inte så jätteigång. Blir väldigt spännande och roligt att rida en annan häst än sin egen :)
Imorgon ska sorino få ut och skritta, sen ska jag rida chania på banan för kerstin tror jag!

På torsdag blir det att fara till ridhuset i ersmark och rida på stora uteridbanan så hon varit där innan träningen, blir spännande. Fredag och lördag ska hon få vila och sen på söndag ska jag rida henne hemma på ridbanan. Måndag blir det tömkörning och sen tisdag träningen :)
Sorino har jag tänkt ska få ta det lite lugnt, sen försöka jobba bort sommarmagen.. ihi jasi.


amanda, sorino och angelina, vanillin förra våran tror jag?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-08-03 @ 21:18:25
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Sanna Karlsson

sv: tack dsm!:)

2010-08-03 @ 21:27:29
URL: http://sannasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0