loisa 20/8-10

Sorino gick så fruktansvärt bra idag!
Red på ängen och nina coachade, vi (okej nina) kom på ett helt nytt sätt att rida han på och han blev SÅ fin♥
Var lite stel från början men det slutade med att jag knappt orkade sitta kvar i sadeln, han gick så samlat och hade ett sånt himla stort steg!! Nina hade aldrig sett honom med sådana bakben och en sådan takt. Jag har inte suttit på honom sådär heller, han bar sig själv hela tiden också.
Jag styrde enbart med blicken och vikten, rörde inte händerna absolut någonting.
Red lite trav och galopp med mycket övergångar, som blev jättebra! Lite skänkelvikning och tränade även på att rygga lite. Avslutade med att släppa honom över ängen (och den är stor, det är den bredvid stallet).
Det tyckte han var riktigt roligt, haha det gick undan men det så sjukt kul!
Varför blir nästan aldrig sådanahär tillfällen med på film!?

Känns bra, har varit lite missnöjd med både mig och han de senaste dagarna. Är helt slut just nu, ska se på tv innan det blir middag och sånt med kompisar ikv! :)
Får se om jag skriver något mer idag, ikväll är knappast troligt men vi ser väl ;)


jag älskar dig lilleman♥

Kommentarer
Postat av: tilda

snygg ponny!

& vilken bra blogg :)

2010-08-20 @ 14:00:43
URL: http://tildajosefsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Sorino är så fin! :)

2010-08-20 @ 18:51:02
URL: http://ponnyfotografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0