loisa 18/8-10

Nu är jag sjuk igen, alltså inte bara hosta utan feber och snuva också, kom ikväll när jag var med mina kompisar så det blev en riktigt tidig kväll för min del...
Usch,det här har inte varit min dag!

Imorgon ska jag rida dressyr igen, förhoppningsvis för kerstin om hon har tid men vi får se.
Nu har dom slått några lägdor så på fredag ska vi ut och galoppera på lägdor i en sånhär rund och stor galopp i en ganska djup form, då slipper han tänka så mycket men det blir ändå jobb för musklerna på rätt sätt!
Sen får vi väl se hur länge jag håller mig kvar, det brukar ju bli så att jag får gå hem från lägdorna... ;)


I våras ;)

Kommentarer
Postat av: josefin

ni är så fina ;)



förresten kolla gärna in på min blogg

har både bilder på min hästs outfit

http://ledner.blogg.se/2010/august/dressyr-1.html



och en tuff billig outfit från hööks, va tycks?

om du har bloglovin, skriv, så följer jag dig! ;D

kram!

2010-08-19 @ 10:18:56
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0