loisa 18/8-10

Dagens ridpass gick inte alls särskilt bra. Han var jättetung i handen och sprang mest och tittade på allt. Försökte verkligen med allt jag fått tips om när han är sådär men när han har en sån dag finns det inte mycket man kan göra..
Efter ca 40 minuters arbete började mitt tålamod tyna bort så istället för att bli arg på honom hoppade jag av.

Förr hade jag inte mycket till tålamod och det har jag väldigt dåligt samvete för idag, men har verkligen tänkt på det och nu räcker det faktiskt väldigt långt men då kommer det oftast till en gräns när det bara är trams. Idag blev det så, men jag blev mest arg på mig själv. Jag vill så mycket, och vet att han kan, när det blir sådär en dag så usch, det är inte alls kul. Men så blir det för alla, man kan inte alltid ligga på topp.
Tror dock mycket berodde på mig idag, är fortf. halvsjuk och har ingen aptit så har inte fått i mig mycket mat idag så humöret har inte varit på topp och jag orkar inte mycket alls. Var helt darrig när jag hoppade av, så det var nog lika bra.
Hade jag varit frisk hade jag kanske orkat få till det lite bättre iaf. men nu blev det såhär. Vi fick oss båda en genomkörare iaf. ;)

Nu ska vi duscha blunder och sen ska jag skynda mig bort, hörs sen ikväll med kanske ännu en bildbomd?
Kram! =D


hahah han ser ut som en ko, åsna eller älg, nått åt det hållet.. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0