loisa 17/8-10

OKEJ nu har jag suttit och gått igenom alla bilder jag har på sorino, från då jag köpte honom.

Här kommer nårga smakprov, en del minns säkert en del bilder :$

 Här har vi en "stiligt stenman" HAHAHA åhgud jag minns verkligen det där.. jag hade just fått nya stövlar och använde dem för första gången, och när vi skulle ta kort så tittade jag mest på mina stövlar och provade olika "vinklar"...


Min och sorinos första hopptävling, KOLLA SÅ SMÅ? Eller okej, jag var liten han har väl inte växt så mycket..


Amanda och sorino hopptävlar, han har nog aldrig hoppat så bra!!


Vår första LA, och så bra har han aldrig gått på tävling, tror vi fick 62 eller 64? Haha rekordet iaf. och som det känns nu kommer vi inte slå det..



Våren -09 tror jag? Haha där fick jag inte rida ut utan väst för min madre, som tur nog har hon slutat bry sig;)
Vet att jag rider på pessoa men ärligt, jag hade INGEN aning om vad det hade för effekt då, fick bara tips att prova det. Rider inte på det längre.

Nu ska jag bort, mer bilder kommer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0