loisa 16/8-10

Idag har jag ingen feber, men grymt ont i halsen och förkyld. Har myst med blunder hela dagen då hela familjen börjat om att jobba och ella är på fritids, nu har han ju fått börja vara i soffan och jag tror vi båda varit lika trötta idag.

Jag och pappa for till sorino efter middagen och gjorde klart allt, nina kom också ut. Är lite mer taggad till luleå nu för vi har en annan plan typ, haha. Han har ju blivit så himla spänd på tävling sen han vart så fin i kroppen och verkligen fick muskler, alltid innan tävling har jag bara varit ute och gått med honom.
Men det är kanske där problemet sitter, han har fortfarande kvar för mycket energi som han då tar ut på fel sätt?

Så ska rida igenom honom ordentligt på fredag för kerstin, imorgon morgon ska jag och nina till banan och träna, onsdag och torsdag blir det uteritt men inte alltför påfrestande pass.
Blir spännande att se hur det här slutar.. nu ska jag äntligen bort, blir så sjukt less på att vara hemma och göra ingenting, men vad kan man göra när man är sjuk? Men, ingen feber idag=fri :D
hihi hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0