loisa 15/8-10

Nu kommer det mer bilder från idag, som amanda tog med sin kamera. :)
Det är bara från framridningen nu, resten kommer imorgon. Orkar inte ladda upp alla.
(De förra bilderna var angelina fotograf förresten!)

Hade typ ingen röst när vi vaknade imorse, och idag har jag haft småont i halsen. När jag kom hem, efter jag duschat och allt så kände jag bara hur allt kom på en gång, så nu har jag halsont, feber och huvudvärk. Jag ska verkligen inte någonstans ikväll, ORKAR inte vara sjuk...
Imorgon ska både jag och sorino vila, det blir bara att göra stallet.

Är inte särskilt taggad till på lördag nu efter två riktigt misslyckade tävlingar, medan han gått som en klocka hemma. Men är ändå glad jag for idag, ju mer träning desto bättre antar jag..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0