loisa 13/8-10

Idag red jag igenom programmen, efter vi lagt dit ett Anky-schabrak som typ sögs fast(?) gick han hur bra som helst! Hoppsadeln gled annars fram på bogen...
Han kändes typ som på idaträningen men mycket enklare på något vis, tror vi båda har fattat grejen.

Nina och kerstin kollade på och hjälpte, i LA:1an fick jag en jättehärlig känsla! Var jättenoga med vägarna, halvhalter nästan varje steg och korta tyglar. Han jobbade på så himla bra, ökningarna för ida var fina men det var mer gasen i botten så han skulle fatta. Idag hade han fattat och längde mycket mer! :)
Red sen igenom delar ur programmen som är lite klurigare med honom.

Efteråt var han sjöblöt i svett, mysigt, men lika pigg och glad var han för det. Spolade av honom innan jag släppte ut honom i hagen. Nu ska jag själv duscha sen blir det nog en toppenkväll på boviksbadet :)
Kram!


Du är det bästa som hänt mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0