loisa 11/8-10

Här kommer jämförelsebilder på mig och sorino från hela 2010 som gått, förutom april för då fotade ingen,
juni för då hade han sommarlov.


Januari: Här var han under igångsättning och det här var första gången jag fick ha honom på tygel, helt omusklad och väldigt, späd? Ser lite ut som en ungponny haha!


Februari: Här har han kommit upp i hullet och rätt ok i formen men ändå inte så jättemycket muskler.


Mars: Här såg han rent förskräcklig ut, våren är verkligen inte hans period, det blir samma sak varje år, han tappar hull och går knappt att rida, hur mycket mat jag än proppar i honom. Varken muskler eller hull har han där.


Maj: Ganska smal och inte så mycket muskler men hade trots det en riktigt, riktigt bra period, jättetrevlig att rida.


Juli: Det här var faktiskt ganska nyligt, här var han riktigt fin att rida men hade inte så mycket muskler och jag själv orkade inte rida ihop honom som på bilden bredvid, antar att båda saknade styrkan då hehe.

Minns att jag skrev, efter vi tagit bilderna i juli om ni minns (finns längre bak i arkivet) att bl a. ett av målen var att han skulle ha musklat på sig och orkat gå i en mer samlad form, vilket vi har lyckats med!
Haha, brukar aldrig lyckas med mina mål helt ärligt så... ja nu är jag faktiskt nöjd!!
 
Han har aldrig varit så fin som nu, varken haft så mycket muskler eller varit så fin i hullet, och den här formen har vi inte heller fått till förr. Så nu är det verkligen bara att fortsätta träna, träna, träna så vi får behålla det här och fortsätta utvecklas!
Alldeles snart kommer de sista filmerna från idaträningen igår.

Kommentarer
Postat av: amanda

stor skillnad:D

2010-08-11 @ 22:03:29
URL: http://ponnyryttares.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Jisses! Hade aldrig kunnat gissa att han var så omusklad för bara några månader, det är enorm skillnad! Kanonbra jobbat :D

2010-08-13 @ 10:32:24
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0