loisa 11/8-10

Idag har jag hunnit med rätt så mycket!
Jag och pappa for in till royal där jag köpte b-vitamin och jacson benpaddar, i svart. Besällde även ett par vita eskadron boots och mark todd ledade stigbyglar som jag lagt upp en bild på för någon vecka sedan, några hundalappar fattigare men allt är välbehövligt! :)

Var i stallet i typ över två timmar idag, helt själv:o
Haha inte ok. Men det var också välbehövligt, jag rensade mina skåp som rent såg förjävliga ut, sen borstade jag på sorino jättelänge, sen for jag ut och skrittade kulturstigen med honom, barbacka. Han var så duktig idag, inga busfasoner alls! Märkte att han hade träningsvärk och var lite stel precis som jag från början, men sen när vi kom in i skogen där det är massor med uppförs och nerförsbackar släppte det och han tog ut steget ordentligt.
Efteråt stretchade jag honom och gav honom massage precis som igår.
Imorgon blir det vila för buspojken! Hoppas jag får filmerna ikväll, nu är det middag och ikväll ska jag träffa kompisar. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0