angelina 27/8-10

Hejsan!

Igår så var jag på stan och höpte ett nytt regn täcke till Bella. Och ett hackamore. Fast hackamoret var för litet på Bella så jag gav det till Vanillin. Jag går lov att köpa ett större till Bella. Regan täcket är brunt och kommer från Kimberlake? äh strunt i märket det verkade iaf ha en bra pass form osv..

Igår red jag på hackamore på Vannis. hon lyssnade superbra på de:D! jag hoppade även ett skutt i varje vara bara för att känna om hon drog i väg med hackamore eller om hon bara som samlade sig. Hon blev väldigt het i hacket tyvärr men asså det är ju fösta fången jag andvänder det men men. Vi får se hur vi gör. Om ni undrar så var hindret ett kryss på ksk 30-40?

Bella och jag for ut på ett skritgt sväng. tog väll 35 min. Jag pratade med Jacob i telen sammtidigt så den promenade gick fortare :D! Bella var rädd för allt och jag höll bara i med en hand så ibland höll jag fan på att fara av. Jag red barbaka. Mys ponnyn!♥

Filmen är försenad få se om jag orkar he ut den i dag. Men nu ska jag till skolan och bada.... vår idrott idag är att fara på ett UTE bad ;(!! kill mee......


HAHAHAHAHAHAHAHAA jag och Vanillin på våran första hopptävling. Serriöst?
Gud så fult de ser ut :O?!?!  OMG!
det är typ 1 årsen och 4 månader sen typ ^^!♥



haha vannis där var du inte sygg vill jag lova inte jag heller för den delen:]!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har ju ett hack du kan få låna om du vill:)

2010-08-27 @ 16:38:51
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0