angelina 25/8-10

Jaa nu är jag hemma från hoppspecialen och allt gick hur bra som hellst! Asså hon var jätteduktig!!:D
Hon är ju väldigt tittig och vill dyka myet över hindrerna men asså hon är verkligen en stjärna i mina ögon även om hon kanske inte är de i era. Men hon har gjort så sjukt mycket framm steg!

Vi hoppade 5 ststts idag och hon klarade alla! Kommer film i morgon.

Hennes galopp i slutet var superbra! asså så fin galopp har hon aldrig haft. Hon har ju en välda problem med sin galopp och den har redan blivigt skilnad. Men det men galoppen kommer bli tufft för henne att få till den helt. Hon spriger väldigt mycket in i galoppen. Men i slutet så samlade hon superbra!

Hon var så duktig min lilla prinsessa:]!♥

Bilden är tagen första gånge jag hoppar henne inte från idag.

Vanillin fick vila idag pga vädret. Asså när det regnar och blåser som bara den så går hon nästan inte att rida. Hon såt på bakbenen eller bara sticker med mig så hon blir helt galen i blåst och regn....

Men om det är så här i morgon igen tar jag henne kanske till ridhuset senare på kvällen ;)!
FILM KOMMER I MORGON PÅ BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0