angelina 23/8-10

Jaa nu har skolan börjat igen och nu gissar jag på att bloggen inte kommer vara lika uppdaterad som förrut. Men 3 inlägg per dag iaf :D!

Idag så var Bella bara ute och promenerade. sen gick jag på banan i 10 min och galopperade på en volt mer gjorde jag inte. Hon var inte ens varm när jag tog in henne i stallet igen

Vannis fick jobba i uppförs och nerförs backe. Sen skrittade jag en sväng på 30 min. Hon var inte heller varm äns!

I morgon ska Vanillin ut på en tur och Bellla får vila för att på Onsdag är det hoppspecialen! Är sjukt taggad! dey blir markarbete och små hinder. Passar Bella superbra!
Men nu ska jag duscha sen blir det sängen!

DISSA MITT FUCKFACE!

mina ponnyer är sötast!
Vi hörs i morgon!

Kyss Angelina

Kommentarer
Postat av: Loella

Vad betyder "FUCKFACE"??

2010-08-23 @ 20:59:39
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: FRIDA

hade du 3 delat lr 2 delat de med fasta ringar?=)

2010-08-24 @ 19:15:42
URL: http://fridaassslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0