angelina 22/8-10

Jaa vad ska man säga? sista dagen på sommarlovet. Känns inte så roligt just nu. Jag börjarn ju 9an nu. Många säger att det är den lättaste förutom nationella proven. Men vissa säger att allt är jobbit. Men vi får hoppas att den inte är så svår. Jag tycker att 8an har vart hur jobbig som hällst! Snaka om mycket Prov,läxor,redovisningar jaa allt:O!! på samma dag / Vecka. aja skit samma jag ska iaf kämpa mig igenom 9an så jag får komma in på en skola där jag trivs!

Jag vaknade nu :O! shit asså.. men jag tog ut ponnyerna kl halv 8 så jag har ju vare vaken en kvart innan iaf! Idag har jag inte någon skjuts till dressyrspecialen utan jag ska bara vara hemma i dag. Vannis ska säkert hoppa idag. asså typ 30-40 cm :). fast bara nått skutt. Bella ska få fara ut i skogen och mysa med mig<3

Vannis hade lång man där xD!

Ja det var väll allt jag hade att säga! Ha en bra sista sommarlovs dsag alla ni som börjar i morgon!
KRAM angelina

Kommentarer
Postat av: lena

Sv. Tack, naw:-) sugen/sugna på att skicka in bild på dig och din häst när ni rider och få en kommentar och bedömning? Läs hur du går till väga på ryttarinnanlena.blogg.se

Kram lena :-) fin blogg förresten!

2010-08-22 @ 12:56:59
URL: http://ryttarinnanlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0