angelina 22/8-10

Nu har jag just vart ute i regnet.. Men det var mysig! Olivia fotade igen fast jag Bella på ute ritten :D!jag galopperade upp för en lägda och olivia fotade. Hoppade ett hinder i skogen och Bella älskade det ! hon var super sötnär hoppade hon hoppade bra över ockå. Hindret var kanske 40-50?. Söt pownie börjar bli så sjukt fin just nu :D!

nu okar jag inte skriva mer utan nu bilder!
Bilderna belv väldigt suddiga för att det var mulet och regn.
Foto: Olivia







synd att dom var så jävla suddiga :(!



jaja men vi får ta nya en annan dag då det är sol :D!

blir nog inte någon mer uppdatering för min del.
pussÅkram angelina


Kommentarer
Postat av: Wilma

Vare finns stigen?

Det ser jättekul ut att hoppa i skogen!:)

2010-08-22 @ 21:32:24
URL: http://foreverlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0