angelina 21/8-10

Ojojoj så trött jag är nu! Vaknade kl 6 av väckaren och tog ut mina poonyer sen så fikade jag och gjorde mig i ordning sen på väg till Umeå!
Det har regnat mest heladagen och blåst.. Men jag klarade mig fint hade bra med kläder med mig. Olivia hade gjort Bobbo super fin. När jag komm på morgon stog och och knoppade han. snygging!
När vi komm farm var det typ 3 timmar kvar tills Olivia skulle stara^^! hahah så vi kunde ha sovit mycke länge men skit samma :D!

Första klassen LB+5 fick dom fyra fel. + tids fel så 6 fel men asså gud så fina dom var asså!!
Har aldrig sett dom finare än så typ! Synd att det blev ett stopp på 6an:(!
i LAn blev hon utsl. Men hon är nöjd över honom ändå!


Idag fick ju mina ponnyer vila. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra antingen ut med båda eller bara bella ska ut i skogen och Vanillin ska ha dressyr. Får se va det blir!

men nu orkar jag inte skriva mer!
Bilder på Olivia Öhlund och Tågerups Kildea Tango

dom är sjukt fina! Olivias blogg är : http://norrlandsryttare.webblogg.se/

Förlåt men bilderna är tagna med min urusla digital kamera :(!

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0