angelina 22/8-10

Hejsan!
Har just ätit wook de var gott!^^ Iaf så hoppade jag Vanillin i dag :D! asså hon hoppar så högt äver hindrerna. Jag tror jag hoppade 3-4 ggr i varje varv? heh skit samma. Jag hoppade väll typ 30cm? sen hoppade jag en kryss på 40-45cm? eller vet inte om det kanska var 50 ingen aning men det var jätte lågt iaf. Hon var inte så extremt pigg men efter hindrerna var hon de! Hon var verkligen superfin och hon är så duktig på att hoppa:')!
Jag längtar verkligen efter att hoppa bana på 90-100 cm :'). men det är en bit dit. Idag hoppade vannis av lite tidigt eller sent i bland. men hon har inte hoppat på typ 4 månader :O!

I september eller den 18september ska Vanillin vara med på en lokal ponny hoppning. Vi ska hoppa 60cm. Som en början på träning / tävling. Sen kanske jag ska hoppa 70cm med. Om det är någon som undrar så är Vanillin en c ponny.

Den 23 september ska Vanillin också tävla fast i dressyr. LC:1/LB:1. Hon fungerar mycket bättre i LB för i LC så är det skritt i serpentinerna. och hon taktserar väldigt gjärna för hon är så taggad! Asså vi får typ alltdi 3 or på Skritten för att hon helatiden ska galoppera på stället osv...:( men i galoppen har hon alltid 7or! så det är där vi tjänar poeng ;).

Har vare på dressyr specialen idag fast jag lånade en ridskole ponny som heter Costner. Det gick bra. men vi galopperade runt hagen som vi gjorde i hoppspecialen. Det var kul!

Idag ska jag rida ut på Bella så mer uppdatering senare!
Bilder från i dag. (klaga inte på mitt mina outfit. jag orkade inte ta stövlarna eller en matchande tröja)
glader?! njaaa :]







detta var det högsta hindret och det hoppade jag bara 1 gång :)



jaa det var de:D
haha hon hoppade ganks högt över^^
Kram angelina!

Kommentarer
Postat av: Becky! :)

åååh va kul att du ni hoppa efter en så lång tid! :D

2010-08-22 @ 19:41:51
URL: http://horseandrider.blogg.se/
Postat av: Wilma

Du rider svinbra!

Har nämnt det några gånger men ändå..

Det ser jättefint ut:)

Superfin blogg!

2010-08-22 @ 21:31:11
URL: http://foreverlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0