angelina 20/8-10

Chacha ;)!

Idag red jag först Vannis. Hon var väldigt taggad! jag galopperade upp för en äng och det har ju inte jag gjort sen jag inte ens minns:') Aww min lilla pluttis du betyder verkligen allt. Sen gick gick vi upp för backar vädligt bra träning för Vanillin. Sen gick vi i skogen och myste på sen var vi hemma. Hon var lite svettig fast inte så mke.
min fina fina Vanillin!

Bella var också ute och skruttade på. Jag körde nästan samma sväng med Bella som med Vannis men med bella galopperade jag upp för en backe i full fart! aww hon älskade det vekligen! Sen gick vi också i skogen och när vi komme hem så var hon faktiskt inte så svettig!! bara under sadeljorden! Bella har även gått ner i vikt sen hon kom! :D aww ett bra täcken!

Fast när jag hade putsat klart på Bella så fick alla gå ner på grönbetet. Min tjockisar!♥
Måste säga att Vanillin är fan överviktig just nu.... satebate... Blir ingen vila för henne i vinter kan ja lova ;)!

I morgon får tyvär mina ponnyer vila... Jag ska följa med Oliva Öhlund till stöcke!
hon ska tävla LB+5 & LA. jag håller tummar och tår för henne!

Just nu äer Vanillin i brunsten och det är svin jobbit at mocka hennes box då. det är kiss över allt! ÅHH:S
kolla här..
Före.. och jag kan säga att detta var lindrit ihjämförelse med i går!

Efter! mycket trevligare!


Kanske kommer ett till inlägg senare nått random inlägg isf^^
Kram angelina♥

Kissar era ston mycket?!:o

Kommentarer
Postat av: Tove

SV: Men hon ska tävla på Söndag:(<3

2010-08-20 @ 15:24:52
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ponnyrace snart haha?;)

2010-08-20 @ 17:19:19
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Paulina♥

Jope det gör hon:')

2010-08-21 @ 19:40:23
URL: http://enpaulinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0