angelina 19/8-10

Idag när jag red ut på Bella fanns det väldigt mycket farliga saker;)!
Soptunnor, brevlådor, buskar, diken, stenar, stockar jaa allt ni kan tänka er var superfarliga! Det här är första gången jag rider ut på henne HELT ensamm. Asså hon flåsasde och tittade lite på grejorna hon vände ju inte hem eller nått sånt utan mest tittade och flåsade typ ;). Haha söt ponnie. I morgon ska Bella få fara ut igen. Vet inte riktigt vad jag har tänkt göra med lilla Vannis. men vi får vell se i morgon.

Nu komm jag just ut från duschen. Har typ sett tv osv. Inget socialt alls.

Vanillin du är vackrast!


detta blir nog sista inlägget för mig ikv så

Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0