angelina 16/8-10

Idag red jag bella på banan och det gick jättebra !
men jag känner att hon är svårare i höger varv. vi red lite på volter och hon är riktigt stel och orkar inte riktit hålla i hop sig. Men det kommer väll. Hon var riktigt fin och kaste nästan ingentig med huvet. och sen la jag ner henne barbacka. min flicka är bäst<3!♥
Film


Vanillin var fin idag men jag red inte så serriöst i dressyern. Hade rosa/ svart på henne idag det var gullit. Vannis var inte extermt pigg men ändå bra frammåt bjudning. Igår busade hon väll bort all energi ;) Vi red över kavaletti och det gick superbra!  Hon är sjukt duktig på det nu :D! ♥ Men nu kommer film igen.

KOMMENTERA :] fast snällt

sitter hos amanda nu och ska se film så skriver lite nogare sen och bilder kommer :D!
pösssssssssn

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du rider SVINBRA!

önskar att jag red lika bra som dej:D

2010-08-17 @ 11:05:33
URL: http://foreverlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0