angelina 15/8-10

Idag var vi på tävling med Loisa som alla redan säkert sätt nu efter som att jag uppdaterar så sent...:)

Amanda åt middag efter tävlingen hos mig. Vi byggde upp banan som Amanda redan skrivit. Iaf Jag red Bella och hon var galet fin i dag<3. När vi skulle "hoppa" teräng hindrerna så hoppade Bella medan vannis bara klev över dom. Vannis får ju lixom inte hoppa än så det var bra gjort av henne. Därre mot så bockade hon väldigt mycket med Amanda i dag :D hon har ju vilat nu i 2 dagar PGA VÄRME -.- samma för Bella. Så dom var rå taggade i dag.

När jag hoppade terängen så blev bella stark :O! asså hon har aldrig blive de förr och helt plötsligt nu? haha hon hade väll bara energi skulle jag tro.

I morgon SKAAA!! Vanillin ha kavaletti. Och Bella dressyr kanske på kusbanan. Hoppas få med mig en fotograf.

Hade iaf en UNDERBAR KVÄLL I GÅR MED MINA FLICKOR!♥ = Amanda & Loisa

Amanda & jag inte vakert jag vet ;)!
Sen
Amanda, Sorino, Loisa & jag


vi steeekte som fan där borta ;)

Mer uppdatering komer i morgon och kanske bildbom från mig i morgon (ev film)

Sovgött!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kan komma och fota nån dag om du vill:D

2010-08-15 @ 23:35:19
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag kan fota/filma idag om du vill? :)

2010-08-16 @ 10:41:46
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0