angelina 14/8-10

asså shit vilken värme det är här i dag :(!det är alltså 27-28 grader i skuggan och sjukt varmt i solen. tur att det blåser lite och är skugga nångång då och då :) i morse tog jag och mamma ut ponnierna kl 6 Bella var trött :]! vannis var piggare än piggast! Hon som ändå brukar vara morgontrött? haha men iaf idag tog jag in dom igen kl 11 och dom stog inne 2 timmar. Bella var väldigt varm och Hammi med...

Men nu är det lita svalare så nu svettas dom inte. vet inte om det går att rida idag heller... asså mina Ponnysar har ju så dålig kondition så det är nog jobbit att stå ute i denna värmen.. men får se om jag far ut med dom lite senare ikväll. Vannis håller jag ju på att sätta igång och Bella har väll inte rörtsig på hela vintern / våren förän Maja fick ta henne. Lät det då som på dom iaf...

Jag ska sova hos Loisa ikv. Hon ska tävla i morgon och jag och Amanda ska följa med och fota och vara hennes "ponny vakt". mendans loisa ska vara nervös :)

Nu kommer bilder på min shettis Hamilton :D jag rider inte han utan jag låter mina små kompisar och min lilla syster göra de :D!





pusspuss på dig Hammi<3

kram angelina

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken söt ponny:)

2010-08-14 @ 17:21:13
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

gulliga bilder =)

2010-08-14 @ 17:26:56
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0