angelina 13/8-10

I morgon ska jag rida ut på Bella själv och Vanillin ska få ha markarbete. Hoppas på pigga ponnyer i morgon!
Få se om det blir något som fotar mig i morgon när jag rider Vannis. Testade en ny sadel på Bella idag det var en ljusbrun hoppsadel men den passade inte :( den var för trång och hon kommer ju muskla på sig en hel del så det blir att andvända dom jag redan har ett tag iaf :). Jag tror också att jag och mamma ska fara på loppisen på SAFR på söndag. Hoppas det finns någrejor som man behöver ;)!

Men nu ska jag sova.

Annons bilden på Bella.

kramis angelina

Kommentarer
Postat av: FRIDA

vad äre för loppis på sarf?=)

2010-08-14 @ 14:10:41
URL: http://fridaassslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0